fredag 17 april 2015

Fredag och arbete igen och lite inredning från sparsmakat

I går var det AW med mina förra kvinnliga kollegor. De är roliga, kloka, duktiga och jäkligt trevliga. Alltid kul att ses. Tiden går fort när man har trevligt.
Älskar röda äkta mattor gärna ihop med lite brittish style med trämöbler till.
Men jag älskar absolut den avskalade skandinaviska stilen med mycket vitt och lite grått gärna ihop med någon stark accentfärg som tex rött.
Så idag efter arbetet så gick vi till den fina inredningsbutiken Sparsmakat och dess trevliga och kunniga ägare. Det blev en klocka till behandlingsrummet från en japansk designer
Det blev 2 handgjorda tavlor med dalahästar målade i fina kulörer från en tjej och hennes equastrian.
Det blev även klädhängare från mama och en fin kruka i väntrummet samt beställt en fin spegel att hänga i behandlingsrum som patienter kan spegla sig i. Jättekul att nu göra praktiken såsom jag vill ha det. Är inte där ännu men börjar närma sig. Jag vet precis vilka projekt jag har kvar.

Fick av en bekant som känner vinimportören av detta nya baginbox vin denna fräcka BIB. Första veckan på systembolaget och beställningssortimentet. Från vindistriktet Puglia och med Primotivodruvan. Skojig förpackning. Go'helg och go'kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar