torsdag 9 april 2015

Uj vilket jobb

Imorgon äntligen ska det målas om på arbetet vårt och dessa hemska färger försvinner. Jag har världens bästa personal. Jäklar vad de arbetar och efter sista patienten ut i eftermiddag stannade dessa 2 hjältar kvar och som de slet tillsammans med maken och svärfar( jag höll på med remisser) de tömde och skruvade ner hyllor och grejer. Vi har nu saker över hela klinikplanet och nu vet jag inte hur vi ska få ordning på torpet sen när det är ommålat? Hur ska vi hitta? Tyvärr gick inte den fult målade skåpsinredningen att få loss och jag hade en plan att byta inredningen med tiden men då de inte gick få loss kan vi inte få ommålat bakom imorgon. Surt, då om jag byter inredning får vi göra ny ommålning= ny kostnad, men samtidigt vill jag ha bättre rumsdisponering så då får vi väl ta detta en gång till då. Sen ska vi åter på söndag och och börja sätta upp allt och försöka ha allt klart innan måndag med patient start kl. 08.00. Fingers crossed. Sen i morgon ska vi på AW med det mixade AW gänget. Kommer nog somna tidigt imorgon kväll då jag ska vara på kliniken när de målar imorgon och sen ut på AW, nu rasa ihop i soffan framför Berg&Meltzer medan sonen och maken är på bio med vänner. Go' Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar