fredag 6 maj 2016

3D tatuering hos Fatimas skönhetsatalj'e

Köpte på rea kompressions löpartights från 2XU på Team sportia i morse. Såg annons i tidningen här. Tur man hängde på låset. Det var trångt där de hängde om man säger så. 600kr istället för 1400kr.
Fastnade även en lite stickad raring i ljusblått som var kortärmad från Lindex och Holly kollektionen jag gillar. Dressat till liten peng.
Nu ska jag iväg och tatuera brynen. Lite pirrigt tänk om det inte blir bra?
Men Fatima var en jättego tjej och mycket nogrann. Hon lyssnade vad jag hade för tankar och önskemål. Hon mätte med skjutmått och ritade linjer. Det tog längst tid att måla upp formen.
Hon var noggrann med alla moment och hygien. Kändes väldigt seriös och var glad, trevlig och lättsam. Hon bedövade och lät det verkligen gå in. Man fick bra information både muntligt och skriftligt. Kändes väldigt professionellt. Det ingår en påfyllning inom en månad. Dessutom har hon bra priser för detta.
Svårt med ljuset då det är kväll men här är efterbilden.
Bra tjej så funderar ni på att fixa era bryn så kontakta henne om ni har vägarna förbi Mariestad där hon är verksam. Hon finns på FB också med namnet på visitkortet. Ja, sen på fredagkvällen var jag en sväng på arbetet med både nytta och nöje. Tog in post och hade ny anställningsintervju. Sen lite fix med vänner.
Sen är jag helt ensam sedan onsdags. Jag är inte van vid detta. Inte ens katten är inne i detta fina vädret. Men lite mysigt är det med. Jag äter vad jag vill :) köpte någon purjolök och västerbottenost bakelse och en nötköttvårrulle med mig när jag lämnade arbetet ikväll vid 19.00. Till detta unnade jag mig champagne. Har gott av det. Har kvar från mitt kalas och fick även mängder när jag fyllde år. Allergin är något bättre idag. Äter trippelöverdosering och lite cortison samt idag har jag sett till att vara inomhus det mesta. Funderade cykla till arbetet ikväll men hoppade det för slippa inhalera pollen då jag är mer stabil idag. Kanske vågar äta upp de goda jordgubbarna? När jag är så här allergisk korsreagerar jag väldigt lätt på framförallt hasselnötter men även jordgubbar. Ha en fin kväll på er. I morgon kväll är jag bortbjuden till vänner som kan detta med mat och dryck som konstform. Trevliga och fina med en otrolig kunskap för mat och kvalit'e och otroligt duktiga på vin. Bag in box kommer nog inte i närheten ens av deras tomtgräns. Men en gåva få äta deras fina mat och prova deras drycker från deras vinkällare. Sen är de så trevliga och intellektuella att man får en uppfriskande hjärngympa. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar