lördag 21 maj 2016

Tack för den fina upplevelsen med vännerna

Vaknade upp på västkusten till ett helt ok väder om jämför med vädret i går när vi kom. Det blev bättre väder redan igår kväll men man visste ju inte om vi skulle vakna upp till regn. Men en fin morgon och härlig tångdoft fyllde våra lungor och vi avnjöt en god hotellfrukost. Jag klämde till med våffla, kaffe och en croissant. Det var mumma det :)
Efter en otroligt fin skaldjursbuff'e med solnedgång som vacker kuliss åt vi otroliga mängder av musslor, krabbor, räkor, havskräftor och goda röror som vi sedan toppade med smaskig dessertbuff'e med syndigt goda tårtor. Sedan roade vi och vännerna med spela tärning 10 000. Min kolum i spel tillvänster vart helt tomt. Kom inte ens in i spelet innan de sndra var i mål. I spel 2 kom jag med men var inte i toppwn men på mina sista kast kom alla poäng som slutade med att jag vann :) man får sluta på topp :) så därefter bröt vi spel och nattade oss. Tack kära vänner för den otroligt fina och generösa födelsedagspresenten en härlig weekeend med er. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar