söndag 8 maj 2016

Sol sol sol, underbar avslutning på helgen

Denna fantastiskt sköna långlediga helg. Här är ifrån går kväll och LV favorite fick följa med på bjudningen. Den är perfekt. Kommer med en kort guldkedja som är utmärkt som en finfest väska och så medföljer även lång läderrem och då är väskan utmärk både som mindre vardagsväska eller enklare fest väska. Jag är väldigt förtjust i båda mina LV väskor. Fungerar till allt.
Det var som alltid mycket trevligt hos paret jag var bjuden till och ett par vänner till dem. Det var goda viner och mat. De kan verkligen detta, att bli inbjudna till dem är som att gå på en riktigt fin restaurang. God champagne och ostron i solen innan middag. Mums.
Idag letade vi skor på staden åt sonen och hann med en fika. Var underbart sitta i det fina vädret med båda sina barn och svärson( sonen vägrar vara med på bild) härlig avslutning på min halvensamma helg få lov i sol sitta med båda barnen samtidigt och mysa.
Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv.... Var det väl docent död sjöng? Ja bakom mina solglasögon skymtar mina tatuerade bryn fram. Jag har solskyddsfaktor 50 i ansikte och hals. 15 på armar.
Dagens outfit. Holly kavaj, cashmir-bomulls blandning kortärmad tröja från saint tropez, vita bomullsbyxor ( härligt med vitt nu på sommaren) skor superga
26 grader när vi åker hem från stan efter lunch. Svag vind så där lagom så man varken fryser eller svettas.
Dessa skor hade jag köpt till sonen och de tvärnobbade han. Han vill ha vita sneakers i skinn men inget vi provade idag dög. Tur är att maken har samma skostorlek då kan han ta dem så slipper jag att gå tillbaka med dem.
Ja tyvärr missade maken cuten i Rabat och fått träna istället. Imorgon kommer han hem och ska göra " episka hamburgare" till oss har vi beställt :)
Dessertbord i players lounge i Rabat Marocko.
Maken tycker desserten var smaskig.
Maken skickar över lite bilder från torget i Rabat.
Lite miljöbilder från Rabat( tycker det ser ut som begravningsbinderier men är nog en blomsterbutik)
Här är restauranger som maken åt på igår kväll.
Ja så här ser det ut enligt maken i Rabat
Här är kungens golfbana i Rabat där tävlingen hölls. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar