lördag 7 maj 2016

Härliga dagar nu

Vilka dagar vi har nu och underbart att man är ledig så
Man kan njuta. Premiär på nya kompressions tightsen från 2XU. Var väldigt sköna på. Lätta och man kände support. Men att välja utelöpning var dåligt val.  Allergin.... Blev sämre ganska omgående så att det även satte sig i luftrören. Runt 15-25 år hade jag det så, men sen har jag inte känt av andningsbiten direkt. But now. Uj allergin gör mig illamående med en konstig magkramp när jag är som mest allergisk. Så springa inne får gälla nu ett tag till då.
Hämtade hem pappa från hemmet för ett glas vin i skuggan och lite köpt räksmörgås för ändamålet.
Här har jag lånat Fatimas skönhetsatalje's bild över min tatuering. Före och efter bild. Är väldigt nöjd. Funderar ni på att slipa måla i ers bryn. Tveka inte. Gör det och Fatima var en supertjej. Gå in på hennes FB sida så ser ni vad hon gjort
Så här ser de ut idag. Strax dusch och fixa mig inför kvällens ostron och champagnekalas. Sonen kommer hem nu ikväll. Laget åkte ur cupen men sonen ville hem idag istället för imorgon med laget. Mysigt få hem honom. Bara han kommer på och av rätt tåg och station. Ringde en kompis som är i Göteborg över helgen så han skulle gå till sonen på stationen och hjälpa han till rätt tåg. Inte lätt trots att man är 16 år förstå bussar och tågs ankommande och avgående tåg när man aldrig gjort det själv. Är man sen dyslektiker som sonen kan det bli extra svårt läsa skyltarna. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar