lördag 14 maj 2016

Slappardag, lite häng och mello

Regn och kallt idag. Då tar vi soffhäng jag och KF hela dagen.
Kaffe jordgubbar och lite mörk choklad passar bra.
Fick en mors dag present lite för tidigt av kära dottern
Sen lite hundvakt när husse och matte var på melloparty. De gamla vänner lade sig på var sin sida om mig i soffan och vi myste.
En kamrat ringde och bjöd på taco med mello. Bente gillade bidraget men åkte snart hem med maken och sonen då sonen var trött efter LAN hela föregående natt.
Jag har soffhäng med ungdomarna efter maken,vovven och sonen åkte hem. Kul att få träffa alla ungdomarna samtidigt. Händer inte så ofta längre. Nu blir det mello. Jag tror Sverige hamnar på plats 15 och jag tror Australien vinner. Om några timmar vet vi :) vad tror ni om hur det går för Sverige och vem vinner? Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar