tisdag 10 maj 2016

Fix och trix

Ledig en stund mitt på dagen och min företrädare är snäll och hoppar in åt mig. Jag fick en hel del fixat. Annonsering efter ny sköterska . Det är lite krångligt och man behöver prata med folk och ringa runt. Det hinns ju aldrig med under vanliga arbetet. Hann även med en lunch m maken och en vän till honom och hans kusin. Det är 2 hockeyproffs och en har spelat i NHL. De var här i vår stad och spelade golf. Trevliga killar och kul höra lite från deras idrott, blev en mycket trevlig lunch för mig iaf i solskenet ute :) hann även köpa toners och kontorsmaterial som vi behövde också. Inte många dagar kvar nu med sköterskan och ännu är inte någon ersättare löst.
Kvar till 19.30 idag på jobbet. Packade gods som jag behövde imorgonbitti sterila. Autoklav som steriliseringsmaskinen heter slutade aldrig tugga ut sin körning på pappersremsan. Tråkigt vänta på det men till sist så var det klart. Hämtade upp ett packet från postorder Zara på hemvägen och pizza, vi orkade inte laga mat. Blev imponerad över hur fint de slaget in packet för hand och med en känsla av fin boutiq.
En puderrosa....klänning wow, lite skräll va? Samlar klänningar :) jag vet väldigt fashion att prova med sockar till men var ivrig prova storleken och visa er :) . Klänningen ska ha lite längre längd ner på halva vaden nu. Gillar det. Lite 30-40- tals feeling, inte sant men ändå dressat. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar