fredag 27 maj 2016

Fixar dag

Idag patientfri dag. Skötte beställningar och lite pappersarbete på arbetet. Sedan kastade vi oss iväg och köpte en my kontorsstol till arbetet i receptionen, då den vi har nu har tappat sitt ena armstöd. Åkte till en fabrik SA möbler i Tibro som gör offentlig miljö kontorsutrustning. Den stolen levereras nästa vecka. Skönt så slipper man störa sig mer på den stolen.
Sen köpte vi en snygg vit linneskjorta och blå chinosshorts till sonen till själva skolavslutningen som alternativ till hans kostym. Maken köpte en skjorta ifrån den fina skjorttillverkaren Stenströms i en underbar blå nyans och fantastiskt linnetextur. Kul han blev jättefin i den.
Själv köpte jag mig en T-shirt klänning på rean hos styled by me för 159kr...
Den hade en lite rolig urringning i ryggen och ett skönt tyg. Blir bra om det skulle bli en varm sommardag.
Sedan träffade jag mysiga väninnan K och hennes fina barn på en mysig fikastund med skönt chitchat. Hennes minsta ska döpas nu nästa helg och till hennens sons dop beställde jag ifrån petitcharlie.se en jättefin doptavla med en gosse som drar ett tågset. Petitcharlie har så fina prints för alla tillfällen och intedning för hemmet. Titta in på deras hemsida vet jag. Just nu har de rabatt på dopmotivet nedan som är väldigt hett just nu när prinsessan Leonare och nu prins Oscar har den. Det motivet har synts på tv 4 också. Men jag tycker det motivet väninnans son får är grafiskt snyggare. Annars väntar en lugn helg. Imorgon kväll är det bud på att AW tjejerna ska träffas hemma hos en av tjejerna. Om det blir av beror nog mer på hur många som kunde ta sig loss med kort varsel för tjejträff. Men jag kan :) alltid kul träffa vänner. Sagt det förr men är glad vara omgiven med så fina vänner. Glad och tacksam. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar