tisdag 3 maj 2016

Jordgubbar och utsikt i Rabat Marocco

Köpte så goda holländska jordgubbar idag. Smakade som " våra svenska gubbar när de är som bäst" små och söta med liten syra. Mums. Hummersoppa och lite prosecco till middag. Sedan tog jag jättegod fransk bomdost och så gubbarna. Jäklar bad mätt jag vart och mådde tjuvtjock. Magen stod i åtta hörn.
Maken skickade en bild på sin hotellutsikt och skrev Rabat i Marocco var inte
Riktigt min grej :)
Ja det finns säkert fint där med men hans område såg inte kul ut.
Det är varmt. 30 grader och han och en kollega hade fått värmeslag på banan. Men efter lite vila med vätska och vätskeersättning i bussen mådde maken bättre. De har en tourbuss med lite medicinska faciliteter och sjukgymnaster och ibland en tourdoktor. I morgon ska den nya röntgen in på arbetet så inga patienter imorgon och sedan på kvällen åker sonen på basketcup i Göteborg. Han tycker det ska bli kul men jag tycker det är lite läskigt. Göteborg är en fin stad men blivet en rövarkula de senaste åren. Så jag och katten ska häcka ensamma fram till lördag kväll då. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar