onsdag 4 maj 2016

Långledigt och ny röntgen

Vilken underbar dag och morgon. Sol!!!! Varmt!!! Happy! Men jag har kommit ihåg mitt löfte när jag tog bort min hudförändring som visade sig bara ofarlig. Jag lovade då att i fortsättningen använda solskydd. Så idag faktor 50! I ansiktet :)
Idag monterades den gamla röntgen ner och den nya sattes upp. Tog hela dagen och vi kunde inte ha patient.
Där är hon men en annorlunda riktmedel ska byta det.
Maken skickade bilder från kungens egna golfbana. 
Vackert hål.
Hassan tower i Rabat. Förklaring finns nedan.
Här är historien om Hassantornet.
Ikväll åt de nere vid Marinan. Sonen har åkt på basketcup i Göteborg och är hemma först på söndag. Trodde lördag. Så konstigt vara ensam hemma. Så kamraten och jag åt ute ikväll och imorgon har svärföräldrarna bjudit ut mig till dem. Skönt när man är helt sol o kvist. Go' natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar