fredag 10 juni 2016

3D tatuering klart ögonbryn

Before: efter arbetet idag fram till lunch så åkte jag till Fatimas skönhetssalong i Mariestad för slutfinishering av mina 3 D tatuering av ögonbryn. Vart jättenöjd efter  mitt förra besök men det ingår ett återbesök för att fylla i dem efter en månad ungefär.
After: hemma igen efter ifyllnad. Jag är jättenöjd. Fatima är nogrann och mäter och hastar inte igenom detta. Det känns skönt att ha välmarkerade ögonbryn och lösfransar. Jag ville själv ha sotsvarta bryn och rädd för rödbrun ton att det blir för varm färg eller för kallt att de ser grå ut men hon lyckades bra med färgen. Kul. Nu bara hålla sig vaken. Sonen är på " sista natten med gänget" och skall hämtas upp vid 01.00 inatt. Maken är också på väg hem från Österrike där han missade cuten. Han landar i Göteborg 23.00 och bilar sen hemåt. Grannens pojk har tydligen föräldrarfritt och fest tydligen. Ett jävla liv med hög musik och fulla ungdomar som står ute på gatan och gapar. Grrr, hallå föräldrar på riktigt. Inte ens så ni åker förbi och kollar om de sköter sig? Om min son ens skulle fått ha en fest hade jag spionerat på honom precis hela kvällen ;) så läser du detta sunny så vet du har mami jobbar :) go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar