måndag 6 juni 2016

Borta bra men hemma bäst

Så skönt vakna upp i sin egna säng. Stackars maken redan igång tidigt på morgonen för företagsgolf och checkade in vid 02.00 i natt på sitt hotell. Vi fick så mycket fint i våra goodiebags. Bl.a dessa fina whiskey glas. Fina hårvårdsprodukter ifrån Kerastas både till männen och kvinnor.
Den har duschtvålen blir spännande att prova.
Maken fick utav en cloetta representant en låda kexchoklad. Som sonen och storasyter betat av bra i.
En stor påse med godis och nötter.
Sen en låda med bars.
Svärsonen kom hemskjutsad i en fräsig 2.4 miljoners mercedes jeep. Vem köper en sådan? Drog 3 liter milen. Men lite fräck trots allt.
Svärsonen som fyllde år igår firade vi genom att låta svärsonen grilla och laga mat åt oss andra. En mysig avslutning på denna dag och min ledighet. Var runt lunch en sväng på staden. Lunchade och gick sedan till arbetet och arbetade mig igenom post som kommit när jag var ledig förra veckan ons-fre. Fick en hel del gjort. Veckan som kommer är det anställningsintervjuer och sen ska jag på pricktest inför att se om jag är kandidat för s.k hyposensibilisering. Sen ska vi f.d arbetskamrater träffas och sonen ska på sista natten med gänget. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar