fredag 3 juni 2016

Dag 2 och LottiP mm

Tidig start i en underbart varm dag. Maken och hans caddie värmer upp. Det är ingen tourcaddie utan en vän till maken.
Jag var inte med under rondan. Samtidigt  som de gick ut fick jag och sonen ta en bil till stan då sonen skulle på sin första fest med skolavslutning i grundskolan. Jag och dottern skulle åka någon gång efter lunch vid 3 tiden när maken spelat klart. Tji fick vi. Fanns inte en tågbiljett från Stockholm så dottern fick ringa sitt arbete och säga som det var. Vi var inne på hyra bil ett tag för att ta oss hem. Jag var ute på banan för se avslutningen på sista hålet och så roligt se att maken spelar vidare. Känns extra kul då maken fick en invite till tävlingen.
Svärmor och jag firade med väl kyld Tattinger och myste på slottsterassen.
Det är något med mig och champagne... :)
En kollega. C tipsade mig om denna butik Lotti P som säljer kashmir till bra priser. Finns även online.
Det blev en mellangrå gör mig till sist. Ville haft en ljusgrå men den fanns inte inne sedan valde jag på. Mullvad och marin men tog denna gråa. Till myn syster köote jag lika dan men en i härlig orange som hon får byta om hon inte gillade färgen. 
Sen hann jag med ett besök i mango butiken och en tröja hanns med därifrån i duvgråblå färg. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar