torsdag 30 juni 2016

Tillökning tack vare Annelis boutique

Idag så var han här. Mr Keepall 60 boundiliere. Fina Anneli från Malmö med sin supervintage butik har hållt sina proffisionella ögon öppna efter mitt önskemål om just denna weekendbagen, så fin! Anneli är otroligt trevlig, hjälpsam och snabb service. När hon fick span på mitt uttalde önskemål skickdade hon genast all information till mig. Den är från 94 med samtliga tillbehör och i princip i nyskick. Man blir aldrig besviken på Annelis boutique, har ni något ni önskar i vintage väg skicka iväg en text till henne. Hon konmer göra det som går att göra för att hjälpa dig. Allt hon säljer är äkta och Anneli kan sina saker. Gå in på hennes instagram eller på FB så ser ni det fina hon lägger ut. En fysik butik finns också i Malmö. Den har jag inte besökt men gått utmärkt handla direkt över nätet. Så positiv upplevelse handla av henne.
Min syster kom över natt ikväll från Hunnebo där de har sommarhus. Hon hade med sig min favoriträtt och dryck. Skaldjur och bubbel. Ingen dum kväll alls efter en ganska händelselös vecka i övrigt. Go' kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar