onsdag 22 juni 2016

Hej hopp

Regn och dåligt väder, ja det vet man när mr KF stannar inne. 
Igår skrev jag inget, var för trött. Var på arbetet när pappas hemtjänst ringde vid 20 tiden. Pappa hade svimmat på sitt serviceboende och ambulans på väg in med honom. Bara avsluta snabbt och åka upp till akuten. Där var vi till kl 23 innan vi fick åka hem. Pappa mådde bättre och inget var fel på han. Men fantastisk personal. Allihop från undersköterskor, skötorskor och dr. Hjälpsamma, trevliga och glada trots sena timmen och massor att göra. Hoppas ni får det erkännande ni är värda. Tack för att ni finns.
Söta vännen K överaskade på arbetet idag. Hon slängde ut min döda blomma och satte ut 2 nya fina krukväxter :) . Hon kuppade men jag såg hennes barnvagn och sen henne och de fina blommorna. Hon är så snäll och omtänksam. Blev jätteglad. Efter arbetet skulle jag tränat men då väninnan Babs hörde av sig tog vi vår mitt i veckan AW. Ett glas vin och prat. Mysigt som tusan. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar