onsdag 29 juni 2016

Mumsig singelmiddag :)

Kom iväg tidigt idag från arbetet. Kl.18 så då hade jag ork fixa mat till mig. Haha eller vad det var. Soppa!! På köttbuljong, pasta och ärtor. Skit samma, det mättade och det är det bästa med vara själv. Inte noga alls med mat. Love that men saknar familjen.
Medan jag sörpla i mig den goda soppan.. Läste jag runt på nätet och hittade något positivt om min benägenhet att ha just stökigt, jag är bara mer kreativ :) eller hur.
Sonen vilar mellan hålen på pro-am idag. Han bär bagen så det är några medspelares vagnar vi ser på bild. Maken tycker det är jättemysigt ha sonen på bagen.
Dock verkar det bli blött på banan imorgon då det nu regnar i Danmark. Smal var banan också sa maken, som spelade bort hela 5 bollar på för hans del inspelningsrundan. Det är mycket det. Går i väntans tider nu, en "liten" LV raring är på väg mot sin nya mama. Har längtat efter den ett tag men nu så... Kul att ha lite att se fram mot ;) skickades idag med lite tur har jag kanske den på fredag? Vi får se. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar