fredag 1 juli 2016

Singelfredag :)

Idag fyller en av mina närmaste väninnor år. Synd att hon bor i Gislaved och jag i Skövde. Hade varit lättare att uppvakta henne idag då om vi bodde på samma ställe båda  :) skickar en jordgubbskaka i cyberform till dig U och stort grattis till dig.
Tur man har regnkläder. Jäklars vad det regnade idag när jag cyklade till arbetet.
Maken har börjar kvickna till från hans maleflu :) sonen och maken på äg ut och äta i Danmark. De klarade cuten precis. Men får därmed spela samtliga 4 rundor. En bedrift då maken mådde riktigt dålig i går och inte 100% än med en smal bana och regn för att senare ersättas med kraftig vind. Kul iaf.
 Kul , blev uppslattad idag på arbetet med lite av min favorit dryck.
Ja efter en dags arbete så får man som singel laga mat själv. Lade ner helaaa min själ i detta matverk;)  nja eller inte då. Min knepiga hemmakokssoppa smakade bättre men det gick att överleva på den soppan och denna färdig pastan. Vad hittar ni på i helgen då? Själv ska jag till arbetet imorgon och sen bara vara. Läsa en bok kanske? Solen verkar vara låååångt borta nu medans lågtrycksregnet parkerat sig verkar det som. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar