söndag 17 juli 2016

Nu en Pokemon app i var mans telefon

Just nu ser man bara människor som går tillsammans med sina telefoner och förmodar jag jagar pokemons. När jag var ute i morse på min en timmes promenad var de överallt dessa jägare. Positivt skriver tidningar att folk kommer ut och rör sig, i Stockholm börjar folk prata med andra pokemonhunters. Såg en pappa förut som med sin lilla son letade pokemon så en kul grej med barn också att göra.
Så jag lät sonen ladda ner appen åt mig och fångade själv en pokemon i vårt vardagsrum :) hehe undrar verkligen om jag kan bli hooked av detta men jag ska iaf prova det för hänga med :) laddade även ner " snapchat" igår , jäklars vad modern jag är nu :) . Nu städa en stund innan vi åker upp på berget och springer( kanske finns en pokemon som jag kan fånga i spåret?) Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar