lördag 23 juli 2016

Underbar semesterstart på första helveckan

Idag en otroligt varm dag som mestadels var soldisig. Vi åkte med goda vänner och barn till Flemsjön och badade. Vi hade med mat och fika och hade skön tid tillsammans.
Vid 18 snåret samlades vi 3 familjer för shuffleboard battle där vinnarna möte vinnarna.
Jättekul och blodigt allvar. Vi hade så kul att vi fick köpa till oss mer tid. Alla kan vara med. Barn som vuxen.
Sen åkte vi alla förbi affären och handlade grillmat som vi sedan avnjöt
Hemma hos oss. Älskar det! Älskar se våra barn ha kul ihop. Det är så fina ungdomar och så kul när det vill hänga med oss päron.
En supervarm kväll igen. Då slår inget Sverige när man kan sitta ute i en ljum sommarnatt och bara umgås med nära och kära.
Våra fina fina ungdomar som alla hänger med varandra och har kul tillsammans.
Maken roddade som vanligt cateringen även om alla hade handlat och bidragit tillsammans så är han mästerkocken ro iland allt.
Minstingen tyckte dock att det var skönast själv med mamma på studsmattan. Vilken första semestervecka jag haft. 100% avslappning och njutning med underbart varmt väddr. Jag gillar vara med min stora familj/vänner. Jag är tacksam över att få vara en del av den. Jag älskar de fina ungdomarna och är så glad och tacksam för den tid de vill hänga med oss gamlingar. Går så fort och snart har de egna familjer. Det är även en glädje i hur trygga och fina de är mot varandra. Hur de alla umgås i olika konstallationer men aldrig att någon blir utanför. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar