söndag 3 juli 2016

Sista singelmåltiderna :)

Vaknar upp till yogakatten nu i position kycklingklubban.
Dagens lunchbild burkköttsoppa
Dessert intogs i sängen framför datorn. Så är det att vara singel. Man äter när man vill, var man vill och vad man vill. Varit jäkligt gott. Känt mig som en student igen fast lite mer långtråkigt då ingen tentaångest existerar som uppfriskande drivkraft. :)
Låg mer eller mindre i sängen framför datorn till kl 15 och regn kom och gick under tiden. Men kollade min tyska väderapp som sa att kl 16 var regnfritt så jag gick en timmes powerwalk så svetten rann och då kom regnet. Jäkla app :)
Hemma icen sken solen och väderkatten gick ut för sin kvällyoga nu i positionen död sill.
Slog upp ett härligt skumbad i jacuzzin och bubblade innan jag gick upp för kvällsmat :) jag vet, ja jag är ( not) en klippa i köket. Men ikväll vid 22 tiden kommer maken hem sen är det slut på ett tag på mitt matfrosseri. Skönt få hem dem igen. Varit en halvseg vecka med för mycket arbete för länge på kvällarna. Men när maken kommer ikväll måste vi till jobbet och göra månadsrapporten. Varit för mycket arbete nu och för lite roligheter. Som med allt måste man ha balans i tillvaron. Även om mitt arbete är fantastiskt roligt vill jag få komma hem i tid så man sen orkar något för sin egen skull. Har väl aldrig tränat så lite och så dåligt som nu. Det är ledsamt då jag tycker om att träna= springa. Nåja  8 arbetsdagar kvar sen har jag semester och får ladda batterierna lite. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar