måndag 19 augusti 2013

Då var man igång igen

I dag började jag arbeta igen efter semestern. Min ordinarie sköterska är ledig i 2 veckor till så kollegans sköterska arbetar med mig nu. Gick jättebra och vi har kul tillsammans, toppen att det gick  att ordna det så här bra. Blir 2 roliga veckor.
Bilden ovan är från i går kväll då maken spelade några hål efter barnkalaset som vi var på. Mitt i spelet kom en regnskur så vi fick söka skydd under paraply och ha det lite mysigt. Idag for maken till Skottland och blir borta i 2 veckor nu. Imorgon drar även skolan igång för sonen. Lite pirrigt är det allt för han att börja i 7:an . Dyslexiprogram som gjorts om honom och oss kommer att sändas på svt:s utbildningskanal någon gång under v37-39. Vi har inte fått exakt datum ännu. Nedan bild på min Fab bag jag köpte nere i Hunnebostrand med min syster som " bulvan". Så den fick jag på barnkalaset som var hos vår yngsta systers familj. Go'kväll vänner min kväll blir alltid lite trist dagen när mannen reser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar