fredag 2 augusti 2013

Fantastisk fredag

Började dagen att tillsammans med maken cykla till gymmet. Jag tränade väldigt försiktigt med det jag kan göra. Magkatarren höll mig vaken större delen av natten men idag har både den och rygg/ nack värk varit lite bättre. Gott så.
Kvällen avslutade vi med goda vänner i Flemsjön i 26 gradig tempratur kl. 19.30. Det är underbart. Vilken sommar vi haft rent vädermässigt.
 Eftersom jag inte badar ligger jag och bara lyssnar på alla glada badgästers glada tjo och tjim. Tänker på att just nu mår man gott.
Här ligger jag och vilar rygg/ nacke då jag ändå inte badar men nu börjar jag få sällskap av knott. Efter bad så tar jag en tur med hunden Bente sedan åker vi ner på staden med barn och vänner och äter något gott på någon uteservering hoppas jag. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar