måndag 12 oktober 2015

Åh-Åhlens i Skövde hjärta Rituals

Ibland är ssker lustiga. Igår kväll sa jag till min man att min underbara duscholja Sakura ifrån Rituals nästan var slut och tyckte det var synd att denna affär inte finns i vår stad. Så gick jag genom stan på hemvägen och döm om min förvåning när jag i skylten på Åhlens ser .... Produkter från Rituals. Går in i butiken och då har de precis fått grejerna av levrantören och inte ens fått upp priserna. Så jag blev först handla med min duscholja. Underbart smörjande mot mitt torra skinn och ljuvlig, behaglig doft.
På hemväg och botox dag 2 då va? Effekt kommer inte ännu men tycker ändå att något mindre är de framförallt den " arga rynkan"
Nåja effekt ökar konstant fram till 2:a veckan. Så håll till godo med min bildkavalkad ett tag till :). Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar