lördag 3 oktober 2015

Min lördag i Skövde

Efter en lugn och skön morgon, nu med morgonkaffe :) cyklade jag ner till stan och träffade väninnan för ett glas vin och sedan gick vi tillsammans och tittade min sons basketmatch.

Sonen har nr 18 och var innan matchen lite spänd så vi pratade lite om tävlingskänslor och vi hade ett bra samtal runt det. Jag har lyssnat på maken när han pratar om det inför andra.
Ja sen kom en annan kompis förbi och fick mig att hänga på ut och springa fast planen var ligga i tv soffan :) men det var skönt och bra han övertalade mig. Var vackert när skymningen kom i spåret utmed vattnet.
När vi höll på med en styrkeövningastation kom en av våra vänners son springandes denna lördagkväll och slog följe med oss. Här kör vi övningar på en annan station i skogen och nu är det mörkt. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar