tisdag 13 oktober 2015

Cellprovstagning gjord

Hade tid idag för cellprovstagning hos Barnmorskan. Jätteviktigt att man går på den då det är så fint att man blir kallad för detta regelbundet. Barnmorskan var så trevlig och serviceminded. Det skulle fler människor ha och trevligt när den offentliga vårdens företrädare kan ge så trevligt bemötande. Tack från hjärtat.
Här sitter jag i väntrummet och kör min dagliga vänta på botox dokumentation.
Det tar 1-2 veckor med denna botox för effekt men jag tycker dock att jag ser en liten skillnad. Tror att jag svarar snabbare då jag fått botox innan och musklerna inte lika anspända utan fortfarande lite mer avslappnade.
Till kvällsmat blev det Italienska goda ostar och proscotto och ett glas vitt.  Kan dock rekomendera dessa goda torkade bitar av rågbröd med vitlökskrydda. Helt klart ett nyttigare alternativ till chips( som jag inte gillar särskilt mycket) men dessa var jättegoda.
Usch att det närmar sig jul men mitt favoritgodis fanns i butik nu igen. Chokladöverdraget skum. Mums. Nu ut på sista kvällspromenaden med vänners hund som vi har medans de är i Spanien. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar