onsdag 28 oktober 2015

Trevlig kväll

Mitt telefonminne är fullt så kan ej ta kort. Maken som är i Dubai skickar bilder från vårt underbara Dubai, åh vad jag skulle vilja vara där. Känns som 100 år sedan jag var där. Nåja 36 grader dagtid och 28 grader på natten. Kämpa hunny :)
Fick besök idag på arbetet av min förra sköterska och hennes som som tittade förbi när de var på stan. Kul att se dem. Satt där och försökta göra prövningar till regionen men fick ge upp då deras sida bara stängde ner hela tiden. Sedan hörde väninnan av sig så gick vi och tog ett glas vin. Mysigt är ganska trött nu av mörker och mycket arbete. Sedan är min nya sköterska ledig denna veckan då hon behövde åka hem till Schweiz där hon kommer ifrån. Har en duktig tjej som hjälper mig denna veckan. Nu ska jag svimma av i sängen och titta på ett avsnitt av modern family. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar