fredag 16 oktober 2015

Invigning och AW

Efter en kul kväll igår var det dags för mer roligheter. Min kollega har invigning av sin praktik och våra fd arbetskamrater kom också till hennes invigning. Gamla som nya. Kul att få träffa dem alla och även pensionäristerna. Jag tyckte jag bar pigg men ser på bilden att jag är trött efter gårdagens roligheter.
Min fd sköterska som nu arbetar med min fd arbetskamrat och min nuvarande kollega i samspråk.
Här är mina nuvarande kollegor i samspråk med  primärlejonninnan. De hade ordat det mysigt och fint.
Gott äta smörgåstårta igen. Det var länge sedan och tårtorna var jättegoda. Sedan hem fort och fixa till sig inför kvällens begivenhet. AW med världens bästa psykolog och tillika väninna. Vi skrattar och har det så kul när vi ses. Man blir verkligen energiboostad. Vissa människor är energitjuvar och ser endast fel och tråkigheter medan andra förmedlar glädje och möjligheter trots att även de är i besvärliga lägen men väljer fokusera på just möjligheter istället. Denna vän är precis sån. Klok och förmedlar lugn och energi samtidigt. Gott så. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar