fredag 2 oktober 2015

Tjejkväll

Hängt med min syster idag och hennes son. Vi tog lunch på det nya Redfellas i stan. Mysig miljö och tja var väl ok, kaffet var gott.
Det är lite ganster tema. Sedan arbetade jag och donade och blev sen då jag skulle på tjejmys kväll med väninnorna hemma hos en av dem. Som alltid trevligt, god mat och dryck skratt och flams men även tid för djupare reflektioner och samtal. Nu lite tv och catwomen. Skönt denna slit vecka är över och lite återhämtning stundar. 
Har ni provat Lindex beauty serie? Verkar jättebra. Nail remover är super, bara ner med finger i burk som innehåller någon svampliknande konsistens och det gick jättelätt få bort mitt gamla lack.
Sedan testade jag deras gellack. 2 strykningar vänta 3 min och så deras top coat över det. Du får jättefina blanka och väl täckta naglar. Kostade 79kr st tror jag. Lacken går lätt avlägsna sen men helt fantastisk gellack och ingen härdlampa behövs. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar