söndag 4 oktober 2015

Lindex en favorit

Vaknade upp med KF klistrad som ett plåster. Det är mysigt det. Låg en lång stund vaken i sängen då jag inte vill störa vår goa tiss.
Lindex nya make up kollektion måste bara få ett omnämnade. Köpte deras trio concealer som du själv kan blanda till önskad färg. Jag fick med 2 gloss att prova. Gillar färg och konsistens mycket ska jag tycka något gillade jag väl inte riktigt doften. Drog lite åt blommigt och liljekonvalj vilket jag inte klarar av.
Deras gellack är toppen. Håller sig snyggt flera dagar efter jag målade på det. Klar favorit och fler färger ska inhandlas. Removern var även den lysande i sin genre.
Tycker Lindex lyft sig till en toppen ivå. Blir bättre och bättre för varje år. Bra priser och bra designers är både klassiskt och fashion up to date. Speciellt giller jag Holly&Whyte kollektionerna. Köpte dessa fina skinnhandskar för 399kr där. Spännande nu att de börjar med egna make up produkter det börjar ju lovande. Maken gjorde en bra tävling i Italien detta trots sjukdom och risigt väder de första dagarna, han slutade som 10:e man. Kul när hårt arbete ger resultat och de får någon form av kvitto på det. Imorgon är han förhoppningsvis hemma till lunchtid om han bara hinner med kvällsflyget ikväll. Han skall övernatta om det nu var Amsterdam? Ja jag vet inte så noga men han skrev nyss att det var tight hinna med flyget från Italien. Go'kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar