torsdag 29 oktober 2015

Toppen service av Annelis Boutique

Med bilder från Dubai då
Mitt kamera kort minne är fullt. Igår fick jag mitt önskade LV lås från den fantastiska butiksinnehavaren Anneli i Malmö. Säger det ännu en gång vilket butik och vilken otroligt trevlig människa och hjälpsam. In på hennes sida och shoppa, hittar du inte det du söker så skicka henne ett meddelande så lovar jag att hon kommer göra det hon kan för att fixa fram ditt önskemål.
Maken bor hos sin italienska vän Luca nu i Dubai och de spelade en runda idag.
Maken avskyr mall men när han åkte till vår juvelerar som är kvar i "vår" butik ligger Dubai Mall nära. Så maken gjorde wifi happy och åkte till LV butiken för att se om det gick få tag på min axelrem till Alma väskan. Den var slut där men ev hade LV butiken den på Burjuman eller LV butiken på Dubai mall. Jag hoppas. Bild nedan är från Emirates mall. Vilket är mitt favorit mall i Dubai, lagom stort och skidbacken finns i den. Ännu en sen kväll på arbetet. Tar det aldrig slut? Men efter arbetet är det skönt att ostört och i lugn och ro fixa med det administrativa. Jag är   Så trött just nu, både av mörker och tidsomställningen och mycket arbete med extremt långa dagar en lång tid nu. Skönt lägga sig  med datorn och ett glas vin. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar