lördag 6 augusti 2016

15 årig bröllopsdag

Tänk idag är det 15 år sedan vi gifte oss. Känns som igår. Men mycket har hänt. 
Tänker på bröllopet och inser att flera som var med har gått bort, par har separerat och barn har fötts. 
Min man är min andra halva och pusselbit. Vi trivs oerhört bra i varandras sällskap trots att vi är så diametralt olika. Vi tycker nog olika i det mesta men respekterar varandras olikheter oftast :) vi har klarat av en otrohetsaffär som vi lagt helt bakom oss och det måste man nog göra om man skall kunna gå vidare. Jag är inte det minsta orolig att det ska hända igen. Det hade säkert kunnat hänt mig med, men vet aldrig om man springer på någon med stark attraktionskraft. Man tror inte det men ändå är det något som kan hända och som händer hela tiden. Det är inte ok men inte hela världen om det händer. Vi lärde oss mycket när det hände oss. Vi hade en stark relation och kärlek innan och ändå hände det och vi har en lika stark kärlek nu som då. Inget jag normalt tänker på mer än idag då vi firar vår 15 åriga bröllopsdag och inser att att det kunde ändrats för 3 år sedan. Som tur var valde vi varandra fortsatt och har det så bra med varandra.
Vi firade med makens föräldrar och min fat med god mat och dryck hemmavid. Tränade sedan på snapchat med ungdomarna från Polenresan och göra något de kallade dab, enligt alla gör jag fel moved fast jag tycker jag gör som dem. Har aldrig hört talas om "dab" innan, har ni? 2 semesterdagar kvar sedan drar der igång igen. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar