torsdag 11 augusti 2016

Bättre idag

Läste idag att gårdagen var den kallaste augusti dag pp 114 år. Jag gick faktiskt ut och sprang efter kl 20.00 igår. Regnet hade minskat något i styrka men vinden gick på tvären. Är nöjd över att jag inte gav efter för den behagliga tv soffan och sköna inomhusklimatet igår.
Idag efter arbetet blev jag utbjuden på mat som en present( efter jag fyllde pr) av en kär vän som arbetar som psykolog. Alltid roliga möten. Allvarliga ting blandade med mycket skratt. Vi ses ca 2-4 ggr/ år men glad över mött denna fantastiska människa. Gick sedan hem och efter gårdagens oväder var det idag uppehåll, inte lika kallt och en klar kväll. Men ovädret hade blåst ner mkt skräp så idag Såg det höstigt ut. Imorgon arbeta sedan kommer min syster med familj för mys. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar