tisdag 16 augusti 2016

Inspel i Tjeckien

Spelarbussen ut till Albatross GC
Första stopp på banaan är servicebussarna. Ny driver och spoon hämtas upp och lite fix. Spelartältet ses i bakgrunden.
Sen träning på rangen
Gillar alltid hur snyggt man lägger upp bollarna för spelarna.
Sen ska vi spela in banan men först vill makens caddie ha en av landets goda öl. Så vi tog varsinn Urguell på fat och den var så god. Jag gillar inte ens öl. Men här är ölen god.
Caddien och maken innan de går ut. Nu får spelarna ha shorts på sig på inspelningsvarv dock ej på tävlingsdagarna.
Min älskade make.
Här hittar jag " mitt hål" nr 11 sponsrat av min favoritdryck champagne.
Man har från förra året byggt om banan. Fler vattenhinder nu. Jag tycker det är så vackert ute på golfbanor. I morgon är det spelarfru dag med sightseeing i stan och besök glasblåseri samt middag på fina restaurang Kampapark utmed floden vid Karlsbron. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar