lördag 20 augusti 2016

Träningsdag på banan

I går kväll tvingade jag ut killarna på sightseeing i Prag.
Allt är som i en sagostad. Prag är berömd för sitt speciella skymningsljus men även sent på kvällen när alla historiska byggnader lyser upp är det magiskt. Kvällen var sen och värmen låg skönt kvar så dumt att jag tog byxor på mig.
Killarna var lagom pigga efter gått upp tidigt och sen spelat en lång dag i värmen. Men efteråt var de glada att jag tvingat med dem.
Inget tävlingsspel men väl träning. I dag är det jättevarmt 30 grader men jag trivs i det. Snart hemma i ett kyligt Sverige. Maken drömde natten till igår att vi kraschade med flyget. Jag dog men han klarade sig. Vi kraschade tydligen i starten vid en mellanlandning. Först ville han inte berätta vad han drömt då han vet att jag är flygrädd. Men jag envisades fråga vad han drömt då han i sömnen lät förtvivlade, jag vaknade av hans jämmer.
Jag ligger på en handuk på rangen och njuter i värmen.
Älskar rangen och de fina golfbergen.
Min vy från playerslounge. Här inne går knappt sitta i värmen. Tjeckiens ena domare i Masterchef är här och övvervakar maten. Marek heter han och har arbetet hos Melker i Stockholm. Mycket rar och trevlig kock. Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar