söndag 14 augusti 2016

Packad och klar

På förmiddagen packde vi inför Prag imorgon. Jag arbetar dock först och sen vid kl. 15 är det kurs mot Göteborgs flyplats. Åker via Amsterdam och med KLM som är ett flygbolag jag verkligen gillar.
Sen åkte vi ner på stan och fikade med en vän som vi knappt träffat i sommar innan han åkte till sitt arbete. Då gick vi och tittade på sonens träningsläger i basket. Hårt läger i 2 dagar men jättebra enligt sonen. Ledaren är en duktig spelare från Djurgården som heter Dragan och är 203 cm. Sonen är lång men ser ut som han är kort brevid tränaren. Min urinvägsinfektion börjar kännas bättre. Ska ut och springa strax och hoppas att det inte blir som igår att jag fick springa hem efter en halvtimme för jag håller på att kissa på mig. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar