lördag 13 augusti 2016

50 års kalas och mys på stan

Trevlig kväll igår. Syster med familj sov över natt. De gjorde en god aperol spritz som predrink
Sen hade de med sig färska skaldjur och champagne. Vi pratade och åt och drack gott. Klockan blev sen och jag trött så jag glömde skriva här.
Förfinas eller förfulas. Började lördagen med att gå ut och springa trots att jag fått en trolig urinvägsinfektion. Höll på att kissa ner mig kändes det som, efter 30 minuter fick jag springa hem då jag höll på att kissa på mig och det kom bara några droppar. 
Efter löptur en snabbdusch och iväg till en bekant som fyllde 50 år och hennes kalas. 
kalas slutade behändigt nog till kl 3. Därefter träffade jag väninnan K och hennes supercoola moster B för ett glas vin på stan. En härlig stund sitta så och bara prata. Nu lite OS golf på tv:n. Go'kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar