tisdag 4 oktober 2016

En dag bland alla andra

Det är ganska mycket på arbetet nu. Många värkar och många nya patienter. Men ryggen börjar bli bättre iaf. Nytt besök till naprapaten idag och hoppas det räcker nu. Vi får se, det är tur de finns.
Maken är i Dubai och har blivit förkyld med halsont. Typiskt. Riktigt vissen känner han sig.
Trots detta gick han snäll som han är på Valentino jakt. Jag vill ha en Valentino rock stud väska och higheels rock stud 100. Första valet var vilken modell? Jag vill ha den i bild efter denna text. Nästa val är storlek. Mini, small eller medium? Small har jag bestämt mig för. Det är den rosa längst till höger i bild som är small.
Maken gillade den i bild nedan här. Men jag håller i modell i ovan. Nästa val är färg. Hm nu är det svårare, en av varje helst :) men med de priserna får man bli glad för en. :) men då ökar pressen på en att ta den "bästa" färgen. Vilka färger väljer jag mellan då? Ja, light grey, svart och mörkblått. Vad tycker ni?
Maken åkte till stora Dubaimall med över 1100 butiker.
Deras jätteakvarium.
En staty över mig?? Undrar om det var mig han tänke på då han fotade dinosarieskelettet? :) . Ja får väl börja fundera på packningen. Åker ju på kurs tidigt torsdag kl 06.00 går bussen  och hemma igen fredag vid 19 tiden. Surt komma hem så sent en fredag men men. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar