tisdag 18 oktober 2016

Grinchen hyperventilerar

Då var den första tomten för mig framme i skyltfönster. Pulsen ökar, svetten rinner. Neej vill inte :) men bara gilla läget det går ju däråt. Idag slutade jag lite tidigare efter en galet intensiv dag med akuta som bara kom upp till luckan. Vi fixade det på 2 rum och duktiga sköterskor. Men rätt mör när det var över ikväll. Försökte komma iväg tidigare då en vän fyllde 50 år idag för säga grattis och överlämna en blomma. De har redan firat sig och vi har uppvaktat men ville ändå säga grattis med en blomma på bemärkelsedagen. Vännen var ute med sin dotter och firade mor och dotter tillsammans, så maken och jag gick förbi dem och överlämnade blomman, grattade och åkte hem och käkade. Imorgon kväll är det möte på arbetet och på torsdag är det träff med forna arbetskamraterna. Till helgen funderar vi resa iväg över just helgen bara. Jag behöver till andrum och då åka iväg om än så bara ett kort resemål är då guld värt. Miljömbyte förnöjer. Vi hoppas det blir så annars får det bli en annan helg :) tjatar på maken att jag vill till Holland. Äta god mat och handla i deras roliga affärer det. Go' kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar