lördag 8 oktober 2016

Familjelördag

På affären i morse och handlar frukost. De har de höstsemlor med äpple och kanel... ingen aning hur det smakar.
Kan inte släppa ankfotslampan. Visar sig vara en klassisk ikon. 2014 såldes en gammal på Bukowski för 7500kr. Nyskick kostar de ca 19500kr styck. Hmpf och jag som ville ha som i sviten en lampa på var sida. Bara fortsätta drömma :) älskade denna jag hittade med fjäderskärm på nätet från tillverkaren tror jag det är jag lånade bild ifrån.
Lunch intog vi på stan med syskon och deras barn.
På eftermiddagen åkte vi och åt god äppelpaj hos fina K och hennes familj. De bor så fint. K har utomordentligt god smak och stil.
Vackra blommor hade de också :)
Precis sådan bubblor som champagne ska ha :) och jag älskar det.
Kvällen avrundades hemma hos oss med ett 10 000 parti. Kul och enkelt tärningsspel.
Nu tidig sänggång. Har inte hämtat mig från tidig morgon i torsdags när vi åkte på kurs. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar