fredag 7 oktober 2016

Kurs och hemgång fr Varbergs statshotell och Asia SPA

Kul tablebook i mitt hotellsovrum. Bur Khalifa i Dubai. Maken är idag på hemväg från Dubai.
Kan rekommendera en vistelse på Varbergs statshotell och Asia SPA. Hotellet är fräscht och roligt inrett. Här är en låtsashund i sin hundkorg i lobbyn på väg mot frukosten i morse.
Gillade även denna ful/snyggt coola lampa.
Haha hur fräck är den inte? Stod en på var sida om min säng. Sängen var nog en av de bästa sängar jag sovit i.
Efter frukosten tappade jag upp ett skumbad i min egna jacuzzi i sviten. Stjärnhimmel och softad belysning som skiftade i regnbågens alla färger i takt med badvattenet där även jacuzzins lampor synkadd med stjärnhimmelen. Jacuzzi var så stor att man lätt kunnat bada 3 vuxna i den. Jag unnade mig kvslitetstid och började kursen lite senare än de övriga.
I Varberg var himmeln blå och inte ett moln. Varmt var det också. På lunchen tog min sköterska och jag ett litet varv runt torget. Nu är jag på vår buss hemåt. Maken har kommit till stan så han hämtar upp mig. Lite mat tillsammans med min syster i Uppsalas familj. Piffa sig och. Sen ut i stadens nöjesutbud. Min syster ska på gymnasieåterträff och vi övriga syskon och syskonbarn med rätt ålder ska mötas upp för ett glas vin någonstsns på stan. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar