onsdag 5 oktober 2016

Shoppingday

Idag har jag shoppat loss. Köpte detta fantastiskt fina rosa bandet armband från Lindex. 99kr som går till cancerfonden. De roliga är att den känns så lyxig i sig själv. Men deras förpackning utstrålar lyx i budgetklass då men jättefin helhet. Sen att man gynnar en god sak gör ju det hela ännu lättare. Har du inte köpt en så tycker jag du ska göra detta.
Sen anlände mitt senaste köp från Annelie's boutique i Malmö. En svart vintage Gucci Jackie. Blir bra till min svarta klänning imorgonkväll då vi är på Kurs i Varberg.
Premiär köpte julmust en 33 cl som sonen och jag delade på. Gott var det :)
Ja, när jag ändå var igång slog shoppingtanten till på en Bukowskiauktion så där innan sängdags. Läckert röda mocka pumps från Louboutin i min skostorlek 36. Slängde in 1600kr bud sista kvarten av auktionen och det höll. Så med avgifter blev det 2010kr. Billigt för sådana skor. Hela kitet för skon fanns. Skolåda och  dustag. Kul och på foto såg skorna fräscha ut. Ja, packa och så kommer en taxi och hämtar mig 05.40 imorgonbitti urk. Ska även packa klart innan taxi kommer. Bara jag inte försover mig. När man ska upp tidigt och iväg så sover man så dåligt tycker jag av rädsla för att försova sig, men när klockan ringer brukar man sova som bäst :) Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar