söndag 30 oktober 2016

Jackjakt

Gick ner till stan i ett underbart väder.
Naturen är sin egna installation i färger, former och komposition.
Här är utanför där dottern bor. Man kunde nästan tro att det är sommar :)
Underbara färger.
Mr KF mötte mig när jag väl kom hemåt sedan.
Gått på jack jakt. Önskade mig en längre dunjacka med äkta päls. Hittade denna från Danska Danwear. Fastnade för den.
Här är baksidan av jackan. Skickade bilderna till dottern som inte tyckte denna.
Denna kortare jackan var från Svenska Saki. Nättare modell och mindre päls men pälsen hade fina svarta längre hårvippor som stod upp. Jag köpte denna iaf men har nog ändrat mig direkt och skall byta till den längre modellen.
Modell 2 bakifrån. Hjälp mig vad tycker ni? Kvällen avslutade familjen på bio och filmen Dr Strange. Jag gillar skådespelaren Benedict Cumberbatch som har huvudrollen men det var mågot med Marwins comic och deras olika serier som hintade i handling. Dwt missade jag som inte sett tex avegners, Stan Lee var med i en scen som är författare till tex Hulken,Spiderman, fantastic four etc. Alla andra i familjen visste detta utom jag så de tyckte det var roligt. Men visst filmen var sevärd och Benedict är en duktig skådespelare. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar