lördag 29 oktober 2016

Trollhättan och Göteborg

Åkte tidigt iväg i morse. Först till Trollhättan och mc butiken Bike med make och sonen. Det är pay back time för mig :) de har ofta fått hänga med mig i " mina affärer"
Denna modell funderar maken väldigt mycket på. Han funderar över helgen.
Sen åkte vi till Göteborg. Där ville sonen titta i en butik som säljer militärprylar mm
Jag satt i bilen och väntade under tiden. Mest för alla lapplisor :)
Spännande se hur en helikopter landade på färjan och jag misstänker en övning med personal?
Därefter tog vi en god lunch på Jensens med allt möjligt gott och desserter. Sonen ville inte vara med på bild.
När vi väl var hemma på kvällen och sjunkt ner i soffan ringde en vän och bjöd in på en sen spontanträff. Jättekul träffas , jag arbetar för mycket nu och har tappat mycket av det sociala tyvärr samt att i allas liv är det fullt upp. Så viktigt att ta sig tid att umgås för vårda sina relationer, då det är lätt bli trött och skjuta upp ett möte med vänner till" ett annat tillfälle" alla har ju mycket. Så  extra roligt att någon tar tag i det och ser till att ses. Är ju alltid roligt ses och klockan sprang iväg efter midnatt men imorgon har vi ju en extra timme sova ut på. Ogillar starkt dessa tidsomställningar, vi kan gott ha sommartid jämt. Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar