onsdag 19 oktober 2016

Grinchen tuffar på.

Jo men då så. Nästa jultecken är cloettas juleskum. Chokladöverdragna skumhjärtan. Det är mums det med en kyld Pol Roger till. Firar att en lång process rent förbättrings och servicemässigt ser ut att slå in i min verksamhet. I januari hoppas jag kunna berätta mer :) intensiv dag i dag med. Lämnade arbetet strax efter kl 21 idag. Detta efter ett bra möte. Så imponerad av en kollega I som är klok som få och grundlig. Bra tillägg till mitt "SAS Janne och drag under galoscherna" drive. Imorgon kväll äntligen dags för lite roligt och social samvaro med mina goa tidigare arbetskamrater.
 Ja, stopp i unit idag igen. Täpper sig ofta tyvärr. Fick skicka hem lite patienter medan maken och duktiga tandsköterske eleven mekade igång den med bra teamwork. Inte en tekniker gick att få tag i men lite support av Kavo över telefon fixade de detta utmärkt. Ja dags ladda för en dags intensiv arbetsdag innan jag kan börja varva ner. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar