onsdag 20 april 2016

Äntligen sol och lite värme

Äntligen lite skön vårkänsla. Kom hem i riktigt bra tid idag från arbetet. Hemma till kl 18 och det var inte igår det hände :) . Känner av lite mer av allergin idag men ville inte träna på gymmet idag när det äntligen var en skön dag. Så jag sprang 5km ute. Sååå skönt njöt varje meter fast hemma nös jag mig inkomtinent och snorade :) men som sagt det var det värt för känslan springa ute.
Efter träning återhämtning eller hur? Öppnade en trevlig ekologisk Italienare tog fram den underbara champagne tryffeln och de syltade jordgubbarna( allt från delikatess butiken Läckerbiten) som jag fick i ett av alla paket när jag fyllde är och bara njöt. Så gott och så mycket njutning. Så kul att njuta av kalaset än. Idag fyller en av våra goda vänner 50 år och kalas håller de som sagt i augusti men vi hade ändå tänkt åka till dem och miniuppvakta på födelsedagen. Men kamraten arbetetade på sin stora dag och dessutom på annan ort så vi får åka förbi imorgon och då är det även makens födelsedag. 44 år blir han och är mitt " lammkött" :) .
Ja sen är det strax fredag och dags för SPA wekeend på St Jörgens i Göteborg. Vad ska jag ha på mig på middagen som ingår? Nu får ni hjälpa mig igen och ja jag vet att jag inte mannekängat i de förra klänningarna jag bad om råd till sist( har inte heller bestämt mig där än) men först denna fredagen. Ska jag ta klänningen nedan, den gör sig aldrig på bild är blå,vit,svart spräcklig och jättefin på.
Eller denna lilla raringen? Luras inte av att midjeband smickrande håller in midjan på bilden, den andra klänningen har midja med men kommer inte fram i bild på något vis. Så vilken tycker ni? Måste packa imorgon klart då vi åker direkt efter arbetet och vid lunch. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar