tisdag 12 april 2016

Fin fotobok

Ledig på förmiddagen idag och hann med träningen imorse för mycket riktigt blev det inte tränat igår kväll. Men väldigt skönt få träna igen. Inte blivit något nu på 2 veckor med kalas och avlägsnat en hudförändring. Men nu håller inte det som alibi längre och skönt vara uppe i sadeln igen...
Fick roligt bud idag. Min syster med man hade gjort ett otroligt fint fotoalbum om mig som barn fram till mitt kalas. Extra kul att det på framsidan såg ut som en mac dator då vår familj är väldigt " macifierade"
Börjar med bebisbild
Roliga citat som svåger hade i sitt tal och som stämmer in på mig väldigt träffsäkert.
Avslutades också med klokt citat från herr Winston Churchill om min favorit dryck.
Nu fick jag lite bilder från kalaset som jag saknat då vår kamera inte fungerade under kalaset. Här är jag,dotter och väninna. 
Längst ner i vänstra hörnet håller maken ett jättefint och spontant tal.
Jag har ju fiskfobi och det tog syskon med respektive upp med ett stort äckligt fiskhuvud av en kummel. Isch men kul blev det. Man borde verkligen oftare göra album av sina bilder, så kul att bläddra i. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar