onsdag 6 april 2016

Hos tandregleraren

Idag var det dags för mig att gå till tandregleraren och få min nya retainer fastsatt. Sprang iväg mellan mina egna patienter. Skönt få det fixat igen. Maken tog en snygg bild på mig som patient.
Lite mer fina blommor ifrån kalaset, vacker blomma men har ingen aning om vad det är för sort, någon som vet? Sedan mitt fina halsband jag fick av vännerna när jag fyllde år. Kanske mitt gulgröna blåmärke efter tagit bort min hudförändring inte är så fashion men det försvinner har bara gått 8 dagar än. Inget svar än från patologen mer än att jag vet att de preparerade det igår. Så fortsatt spänd väntan. Avslutade kvällen med att träffa min härliga fd kvinnliga kollegor på restaurang kryddan. Alltid så kul att ses och tiden bara far iväg. Vi 3 ska på samma tillställning på stadshuset i Stockholm i slutet på april det ska bli riktigt kul. Men vad ska man ha på sig? Hurdan klänning ska man? Ska man köpa nytt? Svåra spörsmål :) . Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar