tisdag 26 april 2016

Lite födelsedagskalas och lite botox

Åt Libanesiskt till lunch idag. Gott men jättemätt hela dagen.
För att komma till liba restaurang fick jag passera styledbyme's butik med vårfint. Hittade en enkel kappa att ha till festen på fredag i Stockholm. Alltid svårt med överkläder till finklänning tycker jag.
Sen fastnade jag för denna sommarfina  blus/tunika också.
Sen kom fina B med söta bebis och härliga moster förbi och titta vilken fin LV bok jag fick, deras icon så fin och roligt. Senast igår satt jag och funderade över att jag skulle försöka fixa en bok som denna och idag kom den som en superfin födelsedagspresent. 
En dutt botox och så iväg på charmiga L' s 12 års kalas på restaurang Mama Mia i stan. Sonen hade basketmatch  och kunde inte vara med och maken anslöt lite senare till oss då han hade föreläsning för damernas basketlag i mental stresshantering idag.
Födelsedagsbarnet himself. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar