fredag 8 april 2016

Vilket vårväder va?

Uj , vaknade faktisk upp piggelin trots gårdagens festeri. Fattar inte att 2 1/2 glas vin kan tjonga till så? Men det gjorde det ju. Men villet väder vakna upp till. Tur att kalas var för en vecka sedan. Det var ju kallt då med men idag regnar det på tvären.
En av mina fina presenter. Myser fortfarande över allt fint jag fått. En del av blommorna har vissnat och slängts men jag njuter varje dag av allt.
Sen blev det uppehåll i regnet så jag och maken samt en vän lunchade på stan och köpte en present till en väninna som fick barn dagarna efter mitt kalas. En superkvinna. Orkade gå iväg höggravid i högklackat och urtjusig. 
Tycker verkligen om mitt fina armband. Syskonen valde rätt färg. Funkar jättebra till allt marinblått jag gillar att använda.
Möttes väl hemma av vår lilla KF som höll sig inne i pissvädret. Nu får det allt bli vårvärme så att man kan njuta ute. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar